Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

Η ιδανική...Οστενική μέρα

Ποια είναι για εσάς η ιδανική Οστενική μέρα;Τι σας αρέσει περισσότερο να κάνετε όταν διαβάζετε ένα βιβλίο της Τζέιν Όστεν ή βλέπετε κάποια ταινία ή σειρά βασισμένη στα βιβλία της;;
Όταν διαβάζω κάποιο βιβλίο της Όστεν το ιδανικό για μένα είναι ζεστό τσάι λίπτον με γεύση βανίλια καραμέλα,με το αγαπημένο μου σετ τσαγιού (το φλιτζάνι από το σετ τσαγιού το βλέπετε στην φωτογραφία παρακάτω) και αν ο καιρός το επιτρέπει να κάθομαι στο μπαλκόνι μου,αφού δεν έχω κήπο,να διαβάζω με τις ώρες και να χάνομαι στις ιστορίες που έγγραψε η αγαπημένη μου Τζέιν Όστεν.


Όταν βλέπω κάποια ταινία ή σειρά νομίζω μου αρέσει να κάνω διάφορα πράγματα.Το τσάι είναι σταθερή αξία (άλλα η σειρά του bbc της Περηφάνιας και Προκατάληψης κρατάει πόσες ώρες πόσο τσάι να πιει κανείς;;;). Υπάρχουν στιγμές που μετά από μια κουραστική εβδομάδα θέλω να κάτσω μια ολόκληρη μέρα στο σπίτι και να μην κάνω τίποτε,μόνο να ξεκουράζομαι και να βλέπω αγαπημένες ταινίες.Έχω πολλές αγαπημένες όμως κάποιες φορές επιλέγω η μέρα ξεκούρασης να είναι καθαρά Οστενική.Κλείνω τα παντζούρια στο δωμάτιο,φτιάχνω ζεστό καφεδάκι,βολεύομαι στο κρεβατάκι μου και η Οστενική μέρα ξεκινάει.Διαλέγω τι θα δω πρώτα και ποια ταινία θα μου κάνει παρέα με τον καφέ και έτσι κυλάει όλη η μέρα.Σηκώνομαι μόνο για να πάρω το μεσημεριανό μου στο δίσκο και να το φάω στο δωμάτιο.Αυτά όμως δεν μπορούν να γίνονται συχνά μια φορά τον μήνα θα έλεγα και αυτό με δυσκολία γιατί με το δύσκολο ωράριο της εβδομάδας τα σαββατοκύριακα επιλέγω κυρίως να βγαίνω καμιά βολτούλα.
Αυτά από μένα,όπως είδατε δεν κάνω κάτι το ιδιαίτερο όμως είναι για μένα η ιδανική Οστενική μέρα.Λοιπόν εσείς τι κάνετε;

1 σχόλιο:

  1. Μια οστενικη μέρα χρειαζεται και ένα ανθοδοχειο με ωραια λουλούδια διπλα και πολύ ηλιο να μπαινει από τα παράθυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...