Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Τζέιν Όστεν και Σαρλότ Μπροντέ

Έχουμε ακούσει πολλές φορές πως η Σάρλοτ Μπροντέ είχε αρνητική άποψη για την Τζέιν Όστεν και γενικά έχω ακούσει κόσμο να τις συγκρίνει.Τα βιβλία της Μπροντέ είναι γραμμένα και επηρεασμένα από κάποια βιώματα της ίδιας ενώ η Όστεν μπορεί να ταλαιπωρούσε λιγάκι τις ηρωίδες της μα κακά τα ψέματα τα βάσανα της Τζέιν Έυρ με της Ελίζαμπεθ Μπέννετ ή της Μαριάν Ντάσγουντ δεν συγκρίνονται. Προσωπικά δεν μου αρέσει να συγκρίνω ποιος είναι καλύτερος κλπ ειδικά σε μια τέτοια περίπτωση. Μπορεί η Όστεν να είναι η τοπ στη λίστα των αγαπημένων μου συγγραφέων μα η Τζέιν Έυρ της Μπροντέ θα είναι πάντα στη λίστα με τα αγαπημένα μου βιβλία.

Μάλιστα τα βιβλία των αδελφών Μπροντέ και της καλής μου Όστεν είναι δίπλα δίπλα στη βιβλιοθήκη μου.Που ξέρετε μπορεί με αυτόν τον τρόπο η Μπροντέ να αλλάξει γνώμη :P Κατά την γνώμη μου πρόκειται για δύο μεγάλες κυρίες της Αγγλικής λογοτεχνίας που όσα χρόνια και αν περάσουν θα μας απασχολεί η κάθε μια το ίδιο.
Ποια η δική σας γνώμη για το θέμα;

2 σχόλια:

  1. Κι εγώ τις έχω συγκρίνει (σε ένα θέμα που θα αναλύσω κάποια στιγμή ;) ), αλλά η Όστεν για μένα είναι πιο διασκεδαστική, έχει αυτό το χιούμορ της που απολαμβάνω, ενώ η Μπροντέ είναι λίγο πιο θλιβερή... Ίσως κάποια στιγμή να ασχοληθώ περισσότερο με κάποια από τις Μπροντέ, αυτή με την οποία σίγουρα θα ασχοληθώ (και ασχολούμαι), είναι η Όστεν!! Χωρίς αμφιβολία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ δαγκωτό στην Όστεν, πέρα από τις κύριες ηρωίδες της αγαπώ τους δευτερέυοντες χαρακτήρες που είναι οι πιο διασκεδαστικοί. Η Τζέην Ευρ αν και το βιβλίο μου αρέσει πολύ, δε μπορεί να φτάσει την Λίζυ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...