Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Τι έγινε στις δύο συναντήσεις του ελληνικού φαν κλαμπ της Τζέιν Όστεν ;

Για διάφορους λόγους άργησα πολύ να κάνω αυτό το άρθρο , όμως κάλιο αργά παρά ποτέ δεν λένε ;Στο άρθρο που ακολουθεί θα μάθετε λεπτομέρειες για τις συναντήσεις μας , θα δείτε φωτογραφίες και στο τέλος θα σας πω και μια ιδέα που έχουμε για επόμενη συνάντηση .

Θα με συγχωρήσετε όμως περισσότερες λεπτομέρειες γνωρίζω για τη συνάντηση της Θεσσαλονίκης καθώς εκεί βρισκόμουν . Για της Αθήνας έμαθα κάποια πράγματα απο την Μαργαρίτα που ήταν κάπως σαν... υπεύθυνη για την συνάντηση εκεί .

29 Μαρτίου , απόγευμα Σαββάτου , πολλές οστενοκολλημένες βγήκαν απο το σπίτι τους με σκοπό να πιουν ένα φλυτζάνι τσάι  και να συζητήσουν για μια συγγραφέα που αγαπούν πολύ .
Ξεκίνησα λοιπόν κι εγώ απο το σπίτι μου να πάω στο Πρώτο Πάτωμα ( Τσιμισκή 97, Θεσσαλονίκη) αγκαλιά με την Περηφάνια και Προκατάληψη απο τις εκδόσεις Μίνωας και με ένα μεγάλο άσπρο  χαρτόνι , που θα καταλάβετε αργότερα γιατί το είχα μαζί μου.

Φωτογραφία απο τη συνάντηση .



Οι περισσότερες είχαμε μαζί μας κάτι οστενικό για να δώσουμε άλλον αέρα στη συνάντηση . Πήραμε τσάι όλες αν θυμάμαι καλά και μοιράστηκαν αναμνηστικοί σελιδοδείκτες .
Τους σελιδοδείκτες τους σχεδίασε ο Αλέξιος Ε. και είχαν τρομερή επιτυχία . Αρκετά μέλη της σελίδας μόλις τον είδαν στις φωτογραφίες μου ζήτησαν να τους στείλω και φυσικά το έκανα . Με κάνει πολύ χαρούμενη να ξέρω πως κάποιοι διαβάζουν Όστεν και για σελιδοδείκτη έχουν αυτόν της σελίδας μου . 
Φωτογραφία που ανέβηκε στη σελίδα της Αλίκης .




Στην συνάντηση ήταν και η Αλίκη απο τη χώρα των βιβλίων  η οποία έφτιαξε σελιδοδείκτες ειδικά για την συγκεκριμένη μέρα




πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε μεγαλύτερη



Ήταν πάρα πού όμορφα και πραγματικά χάρηκα πάρα πολύ που βρέθηκα με άτομα που έχουν την ίδια τρέλα με μένα . Το "Πρώτο Πάτωμα" είναι ένας αρκετά ιδιαίτερος χώρος και πιστεύω ήταν κατάλληλος χώρος για κάτι τέτοιο . Του χρόνου ίσως πάμε όμως κάπου αλλού γιατί , μπορεί απο άποψη διακόσμησης το μαγαζί να ήταν ιδανικό , αλλά στο θέμα της εξυπηρέτησης είχαμε κάποια προβληματάκια .Ήμασταν τόσο καλή παρέα όμως που πιστεύω οι περισσότερες τα παραβλέψαμε αυτά .
Αν κάποιος/κάποια ξέρει κάποιο καφέ κατάλληλο ας μας ενημερώσει . Επίσης , αν έχει και γνωστούς μέσα στο καφέ ή αν είναι και δικό του ακόμη καλύτερα .Θα θέλαμε πολύ σε μελλοντική συνάντηση να ακούμε  από οστενικές ταινίες και μόνοέ τσι έχουμε κάποια ελπίδα.

Ήθελα πολύ να έχω κάτι αναμνηστικό απο εκείνη την μέρα , πέρα από τις φωτογραφίες . Πήρα λοιπόν ένα άσπρο χαρτόνι , κόλλησα επάνω την φιγούρα της Όστεν , πήρα πολλά χρωματιστά στυλό μαζί μου και "ανάγκασα" όσους ήταν εκεί να γράψουν κάτι σχετικό με την Όστεν ή το φαν κλαμπ .

Η αναμνηστική μας φωτογραφία

Στην Αθήνα η συνάντηση έγινε στο καφέ "In Town" (Μητροπόλεως 26-28 , Σύνταγμα) Ήταν 6 άτομα και έμαθα πως πέρασαν τόσο καλά που αποφάσισαν να οργανώσουν μια κανονική "Λέσχη Ανάγνωσης- Τζέιν Όστεν". Δεν γνωρίζω σε τι φάση βρίσκονται , αλλά εύχομαι να τα καταφέρουν .

Οι αναμνηστικές φωτογραφίες απο τη συνάντηση της Αθήνας 
Να πω ξανά ένα τεράστιο ευχαριστώ στην Μαργαρίτα , που δέχτηκε να τις στείλω σελιδοδείκτες και τους μοίρασε στη συνάντηση , που έψαξε το μαγαζί και που βοήθησε πολύ στην οργάνωση γενικότερα .

Δυστυχώς αυτά είναι όσα ξέρω για την συνάντηση της Αθήνας . Καταλαβαίνετε πως είναι δύσκολο να γράψεις άρθρο για μια συνάντηση στην οποία δεν ήσουν παρούσα . Σε καμιά περίπτωση δεν το κάνω επειδή θεωρώ τη συνάντηση της Θεσσαλονίκης καλύτερη ή κάτι τέτοιο . Τα ξεκαθαρίζω αυτά για να μην παρεξηγηθώ ;)
Ελπίζω του χρόνου να γίνουν πάλι δύο συναντήσεις και να καταφέρω να πάω και στις δύο .

Εδώ και καιρό η Αλίκη μου πέταξε την ιδέα του οστενικού πικ-νικ .Τώρα που ο καιρός έφτιαξε (θέλω να πιστεύω πως θα μείνει έτσι) και έχει ζεστούλα και ήλιο , τι θα λέγατε να οργανωθούμε στη Θεσσαλονίκη και να κάνουμε ένα πικ-νικ ;Αν θέλετε να το κάνετε και στην Αθήνα ακόμη καλύτερα !

Αν υπάρχει απήχηση θα αρχίσω να το οργανώνω :)

2 σχόλια:

  1. Ήθελα πολύ να έρθω στη συνάντηση στην Αθήνα,αλλά δυστυχώς το είδα 1 Απριλίου :( Του χρόνου όμως πρώτη πρώτη :) Βασιλική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ που ήμουν εκει έχω να επειβεβαιώσω ότι ήταν πολύ όμορφα!!όσο για το πικ νικ εγώ είμαι μέσα και δεσμεύομαι να φέρω γλυκό από τα χεράκια μου!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...