Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Ιδέες για οστενική διακόσμηση

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να δώσουμε οστενικές πινελιές στο σπίτι μας . Δεν είναι απαραίτητο το σπίτι μας να έχει ρομαντικό στυλ . Προσωπικά στο δωμάτιο μου έχω ένα ράφι αφιερωμένο στην Όστεν : (η φώτο είναι λίγο παλιά και χριστουγεννιάτικη αλλά δεν πειράζει)


Και παλιότερα είχα όλα τα βιβλία από σμίλη κάπως έτσι : (για μικρό διάστημα γιατί δεν με βόλεψε πολύ )

Έχω σκοπό όταν θα πάω σε δικό μου σπίτι να φτιάξω κάποιο μαξιλαράκι με την Όστεν . Ένα μικρό και διακριτικό όπως αυτά εδώ :



Επίσης θέλω πολύ να κάνω κάποιο κάδρο με κάποια φράση απο την Περηφάνια και Προκατάληψη (ή κάτι που έχει πει η Όστεν γενικά )  ή με τη φιγούρα της Όστεν .


Θα μου άρεσε πολύ στην κρεβατοκάμαρα με τον καλό μου να φτιάχναμε κάτι τέτοιο : (εκείνος βέβαια δεν θα συμφωνούσε ποτέ αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία)



Αχ μου αρέσει σχεδόν ότι έχω δει στο ίντερνετ με οστενική διακόσμηση :


Αν κάποιος έχει κήπο αυτή είναι μια πολύ όμορφη ιδέα :


Αν θέλετε μια μικρή πινελιά στο γραφείο σας τότε αυτή η μολυβοθήκη  είναι ότι πρέπει :


Τα μέλη της σελίδας μας στο facebook μου έχουν στείλει διάφορες φωτογραφίες από δικές τους οστενικές γωνιές.

Η Μαργαρίτα έχει τρεις  πολύ ζηλευτές γωνίες στο σπίτι της :


Μου άρεσε πάρα πολύ το δωμάτιο της Χρύσας που είναι γεμάτο οστενικές πινελιές και ειδικά το κάδρο με τις φιγούρες :


Ένας πολύ πρωτότυπος τρόπος διακόσμησης από την Άννα Μαρία και μια έξυπνη ιδέα για βιβλιοθήκη που ξεφεύγει από τα κλασικά :


Μια όμορφη οστενική γωνία σε πιο κλασικούς τόνους από τον Αλέξανδρο : (συγγραφέα του βιβλίου " Μια ματιά στον κόσμο της Τζέιν Όστεν" )


Ελπίζω να σας άρεσε το άρθρο και να πήρατε κάποια ιδέα για το δικό σας σπίτι . ☻


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...