Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Θέλουμε τις αγαπημένες μας σειρές και ταινίες στην τηλεόραση

Είπα κι εγώ εχθές να ανοίξω την τηλεόραση μου κατά τις τρεις το ξημέρωμα και είδα πως στον ΑΝΤ1 έδειχνε το Lost in Austen .(πληροφορίες για την σειρά εδώ ) Μα καλά είναι δυνατόν να βάζουν μια τόσο ωραία σειρά τέτοια ώρα;Εγώ είμαι από τα άτομα που έχουν καλή σχέση με το διαδίκτυο και έτσι έχω δει πολλές φορές την συγκεκριμένη σειρά (και πολλές άλλες) όμως δεν έχουν όλοι την ίδια σχέση και να τονίσω εδώ πως πολλές από τις αγαπημένες μας σειρές και ταινίες δεν υπάρχουν στα video club .Γιατί λοιπόν να βλέπουμε συνεχώς επαναλήψεις και σπάνια τέτοιες καλές σειρές-ταινίες;Και όταν αποφασίζουν να βάλουν κάτι καλό μας το βάζουν τα ξημερώματα;
Μόνο τα κρατικά δείχνουν κάτι αλλά και πάλι όχι όσο συχνά θα θέλαμε.

Όλες οι παραγωγές ειδικά του bbc είναι πολύ καλές και πραγματικά για μένα είναι άξιες για προβολή στην τηλεόραση.Δεν καταλαβαίνω γιατί αγνοούν πως υπάρχουμε κάπου κι εμείς οι καημένες που αγαπάμε οτιδήποτε βικτωριανό και ρομαντικό;
Σαν Όστενοκολλημένη και σαν λάτρης του ρομαντικού (ρομαντικά ειδικά εποχής) δηλώνω εκνευρισμένη με όλα τα κανάλια που δεν παίζουν πια σχεδόν τίποτα αξιόλογο!
Θα μπορούσαν αντί για τούρκικα που τα παίρνουν πια με το...κιλό να αγοράζουν και καμιά σειρά βρετανικής παραγωγής.
Και υπάρχουν πολλές και βασισμένες σε έργα της αγαπημένης μας Όστεν και όχι μόνο.
Φταίμε εμείς λοιπόν που δεν βλέπουμε πια τηλεόραση;


2 σχόλια:

  1. Έχεις δίκιο Ιφιγένεια, τα μόνα της Όστεν που έχω δει στην τηλεόραση είναι το "Περηφάνια και Προκατάληψη" του BBC (ααχ ο Κόλιν!!) και την "Έμμα" με τη Γκουίνεθ Πάλτρου στο star πριν από χρόνια. Όσο για το "Lost in Austen" το πήρα σε dvd από το video club.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουτε κ εγω βλεπω τηλεοραση γιατι δεν εχει τιποτα που να μου αρεσει. Θα προτιμουσα παντως να βλεπω στην μεγαλη οθονη του σαλονιου μας τις αγαπημενες μου σειρες, παρα στην μικρη οθονη του λαπτοπ και με ολη την ταλαιπωρια που συνεπαγεται το να βρεις καποια σειρα που δεν κυκλοφορει στα βιντεοκλαμπ κ ταιριαστους υποτιτλους! Επιπλεον τετοιες σειρες που ειναι βασισμενες σε βιβλια θα ανεβαζαν λιγο το πνευματικο μας επιπεδο, σε σχεση με τις ενα σωρο τουρκικες που πραγματικα δεν εχουν τιποτα να προσφερουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...