Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Οστενικές θήκες κινητών

Έχουμε δει κοσμήματα, μπλουζάκια , κούπες και διάφορα άλλα αντικείμενα με Οστενικό περιεχόμενο (βλ. Κοσμήματα με Τζέιν Όστεν , Για τους πολύ φανατικούς 1, Για τους πολύ φανατικούς 2 , Τζέιν Όστεν και σε τούρτα ) η Οστενομανία δεν σταματά ποτέ , σήμερα σας παρουσιάζουμε Οστενικές θήκες κινητών .Μάλιστα είμαι στην ευχάριστη θέση να χαίρομαι όταν κοιτάω το κινητό μου γιατί είμαι κι εγώ κάτοχος μιας Οστενικής θήκης.
Η δική μου θήκη ❤
Διάλεξα μερικές για να σας δείξω γιατί είναι πάρα πολλές για να τις βάλω όλες.
Λόγια που μόνο ο κ.Ντάρσυ θα μπορούσε να πει



Μια αρκετά μοντέρνα θήκη με τη φιγούρα της Τζέιν
Θήκη Περηφάνια και Προκατάληψη
Για τις φανατικές του Ντάρσυ
Θήκη με ατάκες της Όστεν
Ακόμα μια για τις φανατικές του Ντάρσυ
Και τέλος ακόμα μια με ατάκες της Όστεν που αν θυμάμαι καλά είναι από το Αββαείο του Νορθάνγκερ



Αν σας άρεσαν μπορείτε να παραγγείλετε όποια θέλετε από εδώ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...