Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Ομαδική συνθέαση : Lost in Austen

Αυτό το σαββατοκύριακο λέω να θυμηθούμε κάτι που έχει γίνει πλέον συνήθεια στο blog . Ομαδική συνθέαση και αυτή τη φορά με μίνι σειρά και όχι με ταινία .Η διαδικασία θα είναι λίγο διαφορετική , θα σας εξηγήσω πιο κάτω.

Για τη σειρά Lost in Austen έχω μιλήσει παλιότερα (δείτε εδώ ) που σημαίνει ότι εγώ το έχω δει αλλά μόνο μια φορά . Θυμάμαι κάποια πράγματα αλλά τα περισσότερα τα έχω ξεχάσει .

Για να τη δει κάποιος πρέπει να γνωρίζει την ιστορία της Περηφάνιας και Προκατάληψης γιατί η σειρά έχει σχέση με το συγκεκριμένο βιβλίο .

Η υπόθεση :


Η Αμάντα είναι μια νεαρή κοπέλα που ζει στην Αγγλία στην σημερινή εποχή.Αγαπημένο της βιβλίο "Περηφάνια και Προκατάληψη",το έχει διαβάσει τόσες πολλές φορές που για εκείνη είναι μια έμμονη ιδέα,λατρεύει αυτή την ιστορία και καμιά φορά προτιμάει να μένει σπίτι παρέα με την Ελίζαμπεθ Μπένετ παρά να βγαίνει έξω.Ονειρεύεται αυτόν τον κόσμο και φυσικά είναι ερωτευμένη με τον κ.Ντάρσυ.Κάποια στιγμή ξαφνικά στο σπίτι της εμφανίζεται η Λίζι και της προτείνει να αλλάξουν θέση κι έτσι το όνειρο της Αμάντα (ένα όνειρο που σίγουρα διαβάζοντας αυτό το βιβλίο κάποια στιγμή έγινε και δικό μας )γίνεται πραγματικότητα.Ζει από την αρχή την αγαπημένη της ιστορία όμως σε όλη την διάρκεια της καταφέρνει να τα κάνει όλα άνω κάτω.

Και το τρέιλερ :
(εγω στη θέση σας δεν θα το έβλεπα γιατί αποκαλύπτει πολλά για την πλοκή που θα είναι ωραία να μη τα ξέρετε  ) 




Η σειρά έχει 4 επεισόδια και αναγκαστικά θα τα χωρίσουμε σε δύο μέρες . Το Σάββατο , 11 Οκτωβρίου , θα δούμε τα δύο πρώτα και στις 21:00 θα τα σχολιάσουμε εδώ στο blog . Την Κυριακή , 12 Οκτωβρίου , θα δούμε τα επόμενα δύο και στις 21:00 πάλι ραντεβού εδώ για τα σχόλια . 

Παρακαλώ αν είστε μέσα αφήστε ένα σχόλιο εδώ κάτω :) 

1 σχόλιο:

  1. Ανυπομονώ ! Τα έχω όλα τα επεισόδια και για να πω την αλήθεια μου άρεσε πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...